Tulosta

KLARNA lasku yritykselle -ohjeet

Kun tilaat tuotteita yritykseesi KLARNA laskulla, huomioithan seuraavaa;

Syötä Y-tunnus ja kun Klarna näyttää yrityksesi osoitteen -valitse kyllä, toimitus tähän osoitteeseen. Jos myymäläsi osoite on eri, voit ilmoittaa siitä meille erikseen tilauslomakkeen kohdassa " tilausta ja toimitusta koskevat huomautukset"

Tilaajayrityksen osoite on oltava yhtenevä YTJ järjestelmään merkityn postiosoitteen kanssa- muuten KLARNA ei tunnista yritystäsi eikä hyväksy maksutapaa.

KLARNA yrityslasku toimitetaan aina TILAAJAN sähköpostiin. 

Välitäthän laskun itse edelleen yrityksesi laskujen maksajalle .

Laskutusosoitteen muuttaminen tilaamisen jälkeen ei siirrä laskun eräpäivää.

Klarna lasku-maksutavalla laskutetaan kerrallaan vain ne tuotteet mitkä kulloinkin toimitetaan, mahdolliset jälkitoimitukset veloitetaan vasta kun ne toimitetaan

Jos ostaminen KLARNA laskulla ei ole mahdollista, antaa KLARNA valikko vaihtoehdoksi maksaa tilauksen verkkopankissa tai kortilla. Jos jotkut tällä tavalla tilatessasi  heti maksamasi tuotteet jäävät jälkitoimitukseen, voit halutessasi perua jälkitoimituksen-jolloin palautamme maksun peruutetuista tuotteista välittömästi.

Jos maksut hoitaa yrityksessäsi eri henkilö, voit jättää ostoksen ostoskoriin ja  lähettää k.o.henkilölle tunnukset verkkokauppaamme ja hän voi mennä sivullamme ostoskoriin ja saattaa tilauksen loppuun.

Mikäli sinulla on kysyttävää laskusi hyväksymisestä/hylkäämisestä,huomioithan seuraavaa:

Jokaisella  kerralla, kun asiakas tekee ostoksia Klarnan kautta, tekee Klarnan järjestelmä automaattisen arvion siitä, voiko ostoksen tehdä valitulla summalla. Tämä arvio perustuu seuraavien kolmen tekijän yhdistelmään:

- Summa, jolla halutaan tehdä ostos
- Aikaisempi maksuhistoria Klarnalla
- Ulkoisilta luottotietoyrityksiltä Klarnan keräämä tieto

Ulkoisilta luottotietoyrityksiltä kerätyt tiedot käsittävät esimerkiksi viimeisimmät vuositulot sekä mahdolliset velat ja luottohistorian. Myös osoitetietojen tulee vastata Klarnan järjestelmästä löytyviä osoitetietoja.
 
Tilaajan maksutietoja ei luovuteta meille/ kauppiaalle, tämän vuoksi epäonnistuneesta lasku-ostoksesta kannattaa tilaajan olla yhteydessä suoraan Klarnan kuluttaja-asiakaspalveluun asian selvittämiseksi tarkemmin.Joskus yrityksen tietojen päivittäminen riittää asian sujuvoittamiseksi jatkossa
Klarnaan voit olla luottamuksellisesti yhteydessä puhelimitse 09-42599771 arkisin kello 9-18 ja chatin välityksellä osoitteessa www.klarna.fi sekä sähköpostitse osoitteesta asiakas@klarna.fi.

KLARNA laskun maksamiseen ja maksuhuomautuksiin  liittyvissä asioissa, olethan yhteydessä KLARNA asiakaspalveluun


  • Tuoteryhmät