Toimitusehdot

Verkkokaupan yleiset toimitusehdot

Voimassa 1.4.2018 alkaen. 

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Petpost Oy Y-0946967-3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, yhteisöille sekä yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.Verkkokaupan hinnasto,kampanjat  ja valikoima saattaa poiketa myymälämme valikoimasta. Myymälämme valikoima-ja hintatiedustelut sekä varaukset  voi tehdä suoraan myymälään puh: 0505646801

Tilaaminen

Pienin toimitettava tilaus on 20 euroa.Tuotteet tilataan verkkokaupastamme osoitteesta https://www.petpost.fi  ostoskorin kautta.Tuotteet löytyvät pääsivun valikosta VERKKOKAUPPA.

Ensimmäisellä tilauskerralla sinun tulee rekisteröityä asiakkaaksemme - näin tallentuu samalla kaikki tilausten toimittamiseen tarvittavat välttämättömät tiedot.

Tukkuasiakkaiden /jälleenmyyjien ensirekisteröityminen tapahtuu lomakkeella täällä:

Tukkuasiakkaiden/jälleenmyyjien hinnastot tulevat näkyviin vasta tukku- asiakastunnuksilla sisäänkirjautumisen jälkeen.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet.Tilaamalla sitoudut jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin ja vakuutat että olet tutustunut toimitusehtoihin sekä tilaamasi tuotteen tuotekuvaukseen ja mahdolliseen asennus-ohjevideoon.

Tuotteita voi etsiä verkkokaupasta  tuoteryhmittäin,tuotemerkeittäin sekä sana-hakutoiminnolla(suurennuslasin kuva)

Saman tuotteen eri vaihtoehdot löytyvät tuotteen hinnan alapuolelta valitsemalla nuolivalikosta. Tarkentavaa tietoa kulloinkin valitusta tuotteesta löytyy kohdasta. "kuvaus", "video" sekä "esite".Määriin perustuvat alennukset näkyvät kohdassa "alennukset".

Jos vaihtovalintoja on nuolivalikossa useita- sivu muuttuu tummaksi suorittaessaan ensimmäisen vaihtoehdon etsintää, kun väri on vaihtunut takaisin voit siirtyä valitsemaan toista  hakuvaihtoehtoa . Mikäli toiminto vaikuttaa hitaalta, kannattaa kokeilla käyttää toista internet selainta. (esim Firefox toimii sivustollamme erittäin hyvin)

Jos vaihtoehtojen valitseminen ei onnistu - tai siirtyminen valitsemaan maksutapaa tai toimitustapaa ei onnistu- varmista että internet-selaimesi asetuksissa on ponnahdusikkunoiden esto pois päältä. Myös vanha selaushistoria (selaimesi ei automaattisesti hae sivujen uusinta versiota) saattaa aiheuttaa ongelmia

Ohje: ponnahdusikkoiden esto               Ohje: selaushistoria

Tilattavat tuotteet valitaan ostettavaksi lisäämällä ne ostoskoriin. Ostoskori löytyy sivun yläreunasta.Kun siirryt ostoskoriin, pääset etenemään kassalle ja valitsemaan toimitus -ja maksutavan. Voit myös tallentaa ostoskorin myohempää käyttöä varten.

Ostoskoriin kerääminen ei varaa tuotetta- tuote varautuu tilaukselle ja poistuu varastosaldosta vasta kun se kerätään toimituslistalle varastossamme.

Jos haluat varata tuotteen ennen tilaamista- voit ottaa yhteyttä myymäläämme puh 050-5646801. Säilytämme puhelinvarauksia saman päivän iltaan.

Jos tilaaminen ei laitteesi asetusten vuoksi onnistu- voit lähettää meille tilauksesi myös lomakkeella täällä:

Tilaajan antamien tietojen oikeellisuus:

Tilaaja täyttää itse omat tietonsa tietokenttiin tilauslomakkeelle. Tilaaja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja hyväksyy että nämä tiedot näkyvät tilausta koskevilla asiakirjoilla ja toimitusdokumenteilla. Tilaajan tulee ilmoittaa vain sellaisia tietoja joita lomakkeella on pyydetty.Mikäli tilaaja täyttää tietokenttiin virheellisiä tai tarpeettomia tietoja , on tilaaja itse vastuussa tällaisten tietojen antamisesta ja niiden näkyvyydestä tilausasiakirjoilla ja toimitusdokumenteilla.Jos lähetyksen toimittaminen ei onnistu tilaajan antamien puutteellisten/ylimääräisten/virheellisten tietojen vuoksi- vastaa tällöin ylimääräisistä toimituksesta palautumis- ja uudelleenlähetyskuluista tilaaja itse.Tarkista aina heti saamasi tilaus/maksuvahvistus , ja mikäli siinä ilmenee virheitä, otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.Yritysten tilaukset tehdään aina yrityksen ytj:n mukaiseen viralliseen osoitteeseen, myymälän eri toimitusosoitteen voi ilmoittaa tilauksen huomautukset kohdassa.

Yrityslaskujen toimitustavat:

Klarna-lasku: tilaajan sähköpostiin- jos maksaja on eri - vastaa tilaaja laskun toimittamisesta maksajalle.

Ennakkomaksulinkki: tilaajan sähköpostiin- jos maksaja on eri - vastaa tilaaja linkin toimittamisesta maksajalle

Enterpay-lasku yritykselle: tilaajan valinnan mukaan (verkkolasku, haluttuun sähköpostiin,haluttuun osoitteeseen jne)

Enterpay-laskutustiedot rekisteröidään ennalta tai 1. tilauskerralla tilaajan toimesta (tunnistautuminen ilmoittajan verkkopankkitunnuksilla)  www.enterpay.fi -palveluun .Samalla rekisteröidään yritykselle tilauksia tekevien henkilöiden matkapuhelinnumerot - jatkossa tilaajan tunnistautuminen tapahtuu tilatessa tekstiviestikoodilla.

Ohjeita enterpay-laskun rekisteröintiin löydät täältä:https://www.enterpay.fi/asiakaspalvelu/

Postituslistalle rekisteröityminen

Voit halutessasi rekisteröityä kuluttaja-asiakkaidemme postituslistalle tilauksen yhteydessä rastittamalla kyseisen kohdan tilauslomakkeella.Postituslistalta voit poistua koska tahansa saamasi viestin ohessa olevassa linkissä- huomioithan että poistuminen tulee vielä vahvistaa sähköpostiisi tulevan poistumisen vahvistus- linkin kautta.Voit lähettää poistopyynnön myös  asiakaspalveluumme,niin teemme poiston puolestasi.

Tukkuasiakkaat, kasvattajaklubilaiset sekä virkakoiraklubilaiset rekisteröidään omalla postituslistalleen rekisteröinnin yhteydessä myyjän toimesta.

Tilaus- ja maksuvahvistus Lähetämme onnistuneesta tilaustapahtumasta sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • Tilaajan nimi ,(yrityksen nimi), laskutusosoite,toimitusosoite
  • Tilaajan sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero
  • Tilauksen tuotelistaus
  • Laskun loppusumma
  • Veroerittely

Toimitustavat

Voit valita toimituksen painosta riippuen Matkahuollon tai Postin toimituksen. Painavammat lähetykset toimitetaan Matkahuollon toimituksena.Jälleenmyyjätilaukset toimitetaan perille myymälään.Jotkut laskulla-maksutavat eivät tue toimitusta matkahuollon noutopisteeseen.Jos saat ilmoituksen"emme tunnista osoitettasi" - vaihda toimitustavaksi kotiinkuljetus tai Posti.

Maksutavat

Klarna sekä Bambora maksuvalikosta löydät useita eri maksutapoja tilauksellesi; Lasku,yrityslasku, tili,mobile pay, Mash, luottokortti sekä tilisiirto(verkkopankki.

PayPal on kansainvälinen luottokorttiisi liitetty maksutapa jota voit myös käyttää verkkokaupassamme.

Huomioithan että saadaksesi jotkut lasku/tili-vaihtoehdot valittavaksi- tulee toimitustavaksi valita Posti tai matkahuollon kotiinkuljetus. Tämä johtuu turvallisuusasetuksista - laskulla /tiliin voi ostaa tuotteita ainoastaan kun tilaus toimitetaan tilaajan omaan osoitteeseen.

Maksutavoilla Klarna lasku ja enterpay yrityslasku tuotteet vahvistetaan laskutukseen tuotteiden toimituksen yhteydessä. Poikkeuksena on tekstitarrat omalla tekstillä - ne veloitetaan aina jo kun tilaus siirtyy tuotantoon.

Jos saat maksuhuomautuksen, olethan suoraan yhteydessä laskuttavaan yritykseen.

Maksupalveluntarjoajat

Klarna:

https://www.klarna.com/fi/ehdot/

https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Klarna laskut laskutetaan kulloinkin toimituksessa olevien totteiden osalta ,osatoimitukset siis omissa erissään tilaajaan sähköpostiin. Tekstitarrat omalla tekstillä laskutetaan kuitenkin jo siinä vaiheessa kun ne menevät tuotantoon.

Bambora:

Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com/fi/fi/Maksuratkaisut/

Bamboran välittämät  laskut laskutetaan kulloinkin toimituksessa olevien tuotteiden osalta ,osatoimitukset siis omissa erissään tilaajan tilatessa valitsemalla laskunlähetystavalla. Tekstitarrat omalla tekstillä laskutetaan kuitenkin jo siinä vaiheessa kun ne menevät tuotantoon.

Toimitustavat ja -aika

Käsittelemme tilauksia arkipäivisin myymälämme aukioloaikoina. Varastostamme lähtee Postin kuljetukseen paketteja joka arkipäivä ja Matkahuollon kuljetukseen kolmesti viikossa.Pyrimme toimittamaan varastostamme heti löytyvät tuotteet kuljetettavaksi 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos tuotetta ei ole varastossa, lähetetään tilaus tai osa siitä jälkitoimituksena. Jälkitoimitus ei aiheuta tilaajalle lisäkuluja . Jälkitoimitustuotteet veloitetaan maksutavalla lasku vasta kun ne toimitetaan (poikkeus: tekstitarrat omalla tekstillä veloitetaan jo tilatessa.

Koska toimimme useimpien merkkiemme maaedustajana- on  valikoimassamme esillä koko tehtaan tuotevalikoima, jonka vuoksi joitakin tuotteita joudumme ajoittain odottamaan lisää tuotannosta.Varastoomme saapuu kuitenkin täydennyksiä kaikilta tehtailta viikottain.Tehdastoimituksesi saattaa siis hyvinkin tulla myös alunperin arvioimaamme aiemmin.Jos haluat ennen tilaamista varmistaa tietyn tuotteen varastotilanteen - voit tiedustella ja halutessasi varata tuotteen soittamalla myymäläämme puh 0505646801 tai lähettämällä asiakaspalveluumme viestin täällä.

:Säilytämme varauksia saman päivän iltaan klo 18 asti.Jos myymälässämme on ruuhkaa jätäthän soittopyynnön tekstiviestillä tai whatsappilla niin soitamme sinulle takaisin heti vapauduttuamme.

Tehdastoimitusten keskimääräiset odotusajat:Julius-K9 1-4 viikkoa, tekstitarrat omalla tekstillä 6-8 vkoa.Puppia: 1-4 vkoa, Tre Ponti 1-4 vkoa.Meradog 1-4 vkoa. Natural menu 1-5 vkoa.Mikäli toimitamme tilauksen useina eri lähetyksinä - ei siitä koidu asiakkaalle lisäkuluja.

Tilaus toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla .Mikäli jälkitoimitus mahtuu kirjekuoreen, lähetämme sen kirjeenä.Kulut toimituksesta riippuvat tilauksen kokonaiskoosta ja kollien määrästä.Voit palata kassalta takaisin ostoskoriin ja kokeilla eri toimitustapoja. Ohjelma laskee kulut automaattisesti ja ilmoittaa myös rahtivapaan toimituksen määrän. Tilauksen koko ja kollien (pakettien) määrä saattavat vaikuttaa valittavissa oleviin  toimitustapoihin.

Voit seurata lähetystä tilausseurantakoodin avulla, jonka saat sähköpostiisi kun olemme pakanneet lähetyksesiKuljetusyrityksen toimitusaika  riippuu toimituksen lähtöpäivästä ja toimitustavasta.Viikonloput ja arkipyhät vaikuttavat toimitusaikoihin.

Palauttaminen

Seuraavilla ei ole palautusoikeutta:

-Erikoistilauksena tilausten perusteella valmistettavat tekstitarrat omalla tekstillä tai omalla logolla

-Tukku/jälleenmyyjätilaukset

Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.Palautusaika lasketaan päivästä jona lähetys on luovutettu tilaajalle kuljetuksesta. palautus lähetetetään hyvin pakattuna/liitä mukaan kopio tilausvahvistuksesta :

'Matkahuollon  asiakaspalautuksena (sop. tunnnus 9509416) tai

Postin asiakaspalautuksena- lue ohjeet täällä

Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, likaantumattomia ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksen saavuttua hyvitämme palautetun tuotteen hinnan alkuperäiselle maksutavalle tilauksella käytetyn maksunvälityspalvelun kautta 14 päivän kuluesssa. Palautuslähetys on sinulle maksuton, mutta emme palauta tilauksesi alkuperäisiä toimituskuluja.

HUOM: Palautuksen lähettäminen on sinulle maksuton kun noudatat ylläolevia ohjeitamme .Säästä aina Matkahuollon tai Postin kuitti palautuksesta kunnes palautuksesi on loppuun käsitelty,Emme hyvitä kuluja muulla tavoin palautetuista lähetyksistä emmekä lunasta posti/bussiennakkopaketteja.

Tuotteen vaihtaminen

Seuraavilla ei ole vaihto-oikeutta:

-Erikoistilauksena tilausten perusteella valmistettavat tekstitarrat omalla tekstillä tai omalla logolla

-Tukku/jälleenmyyjätilaukset

Tee palautuslähetys 14 pv kuluessa paketin noutamisesta;

'Matkahuollon  asiakaspalautuksena (sop. tunnnus 9509416) tai

Postin asiakaspalautuksena- lue ohjeet täällä

Jos haluat tilalle  samanhintaisen tuotteen, voit ilmoittaa siitä meille ennen palautuksen lähettämistä tilausvahvistuksesi liitteenä olevan palautusilmoitus-linkin -kautta- näin voimme kerätä uuden tuotteen  jo valmiiksi ja lähetämme sen sinulle kun palautuksesi on saapunut meille.

Jos haluat tilalle kalliimman toisen tuotteen,voit ilmoittaa siitä meille ennen palautuksen lähettämistä tilausvahvistuksesi liitteenä olevan palautusilmoitus-linkin -kautta- näin voimme kerätä uuden tuotteen  jo valmiiksi, kun palautuksesi on saapunut lähetämme sinulle maksulinkin jossa voit maksaa hintaerotuksen ja maksun saatuamme lähetämme tuotteen  sinulle

Jos haluat tilalle edullisemman  toisen tuotteen,voit ilmoittaa siitä meille ennen palautuksen lähettämistä tilausvahvistuksesi liitteenä olevan palautusilmoitus-linkin -kautta- näin voimme kerätä uuden tuotteen  jo valmiiksi, kun palautuksesi on saapunut hyvitämme tuotteiden hintaeron alkuperäiselle maksutavallesi ja lähetämme tuotteen  sinulle.

Tilauksen peruuttaminen

Seuraavilla ei ole peruutusoikeutta:

-Erikoistilauksena tilausten perusteella valmistettavat tekstitarrat omalla tekstillä tai omalla logolla

Tilauksen peruuttaminen on maksutonta,jos tuotetta ei ole vielä ehditty lähettää.Jos tuote on ehditty lähettää ennen tilauksen peruuttamista, käsitellään se palautuksena.Ilmoita peruutuksesta tilausvahvistuksesi ohessa löytyvällä peruutus-lomakkeella

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli lähetys on kadonnut kuljetuksen aikana tai  vioittunut- ota yhteyttä asianomaiseen kuljetusyritykseen.

Jos sinulle on toimitettu väärä tuote, ilmoita virheestä välittömästi yhteydenottolomakkeellamme

Tuotteita koskevat niille määritellyt takuuehdot. Takuuehdot tuotteittain ovat nähtävillä Info sivullamme.

Vastaamme virheellisistä toimituksista korjaamalla virheen ja toimittamalla oikean tuotteen tilalle.

Emme hyvitä tai korvaa tilauksen viipymisestä tai virheellisestä toimituksesta tai siitä että asiakas otaksui tilauksen tulevan nopeammin- asiakkaalle koituvaa minkäänlaista muuta haittaa. 

Paketin noutamatta jättäminen

Mikäli paketti palautuu meille noutamattomana, käsitellään se kuten palautus (katso yllä).Tekstitarroilla jotka on painatettu asiakkaan omalla tekstillä ei ole palautusoikeutta- niiden lähetyksen noutamatta jättäminen ei vapauta tilaajaa maksuvelvollisuudesta.

Mikäli tilaaja ei ole saanut kuljetusyhtiöltä saapumisilmoitusta, tulee reklamaatio tehdä suoraan ao kuljetusyhtiölle.

Tuotteiden lisääminen tilaukselle

Koska tilaaja vahvistaa tilauksen ohjelmassa, vahvistuu samalla myös maksulle/laskulle hyväksytyt tuotteet. Tämän vuoksi emme valitettavasti voi lisätä tilaukselle tuotteita jälkikäteen. Jos haluat tilata lisää tuotteita, tee niistä uusi tilaus. Jos sinulla on aiempi tilaus kesken toimituksen-voit ilmoittaa meille jos tilauksesi saa lähettää yhdessä- hyvitämme silloin toisen  tilauksesi edullisemmat toimituskulut.Jos toinen tilauksesi on yli rahtivapausrajan, hyvitämme toisen tilauksesi toimituskulut.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Sinun on ennen tilaustasi tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin sekä tilaamasi tuotteen kuvaukseen.

Rekisteriseloste

Tässä verkkokaupassa noudatetaan Petpost Oy:n  rekisteriselostetta '

MYYMÄLÄ

Olemme paikalla myymälässämme joka ma-pe klo 10-18 ja lauantai klo 10-16   

Lähetä viesti asiakaspalveluumme täällä:

Vastaamme viesteihin pääosin seuraavan aukiolopäivän aikana.

TAKUU


Klarna Checkout
kauppiaan tiedot