Toimitusehdot

Verkkokaupan yleiset toimitusehdot

Voimassa 1.4.2018 alkaen. 

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Petpost Oy Y-0946967-3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, yhteisöille sekä yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.Verkkokaupan hinnasto,kampanjat  ja valikoima saattaa poiketa myymälämme valikoimasta. Myymälämme valikoima-ja hintatiedustelut sekä varaukset  voi tehdä suoraan myymälään puh: 0505646801

Tilaaminen

Pienin toimitettava tilaus on 20 euroa.Tuotteet tilataan verkkokaupastamme osoitteesta https://www.petpost.fi  ostoskorin kautta.Tuotteet löytyvät pääsivun valikosta VERKKOKAUPPA.

Ensimmäisellä tilauskerralla sinun tulee rekisteröityä asiakkaaksemme - näin tallentuu samalla kaikki tilausten toimittamiseen tarvittavat välttämättömät tiedot.

Tukkuasiakkaiden /jälleenmyyjien ensirekisteröityminen tapahtuu lomakkeella täällä:

Tukkuasiakkaiden/jälleenmyyjien hinnastot tulevat näkyviin tukku- asiakastunnuksilla sisäänkirjautumisen jälkeen.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet.Tilaamalla sitoudut jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin ja vakuutat että olet tutustunut toimitusehtoihin sekä tilaamasi tuotteen tuotekuvaukseen ja mahdolliseen asennus-ohjevideoon.

Tuotteita voi etsiä verkkokaupasta  tuoteryhmittäin,tuotemerkeittäin sekä sana-hakutoiminnolla(suurennuslasin kuva)

Saman tuotteen eri vaihtoehdot löytyvät tuotteen hinnan alapuolelta valitsemalla nuolivalikosta. Tarkentavaa tietoa kulloinkin valitusta tuotteesta löytyy kohdasta. "kuvaus", "video" sekä "esite".Määriin perustuvat alennukset näkyvät kohdassa "alennukset".

Jos vaihtovalintoja on nuolivalikossa useita- sivu muuttuu tummaksi suorittaessaan ensimmäisen vaihtoehdon etsintää, kun väri on vaihtunut takaisin voit siirtyä valitsemaan toista  hakuvaihtoehtoa . Mikäli toiminto vaikuttaa hitaalta, kannattaa kokeilla käyttää toista internet selainta.

Jos vaihtoehtojen valitseminen ei onnistu - tai siirtyminen valitsemaan maksutapaa tai toimitustapaa ei onnistu- varmista että internet-selaimesi asetuksissa on ponnahdusikkunoiden esto pois päältä. Myös vanha selaushistoria (selaimesi ei automaattisesti hae sivujen uusinta versiota) saattaa aiheuttaa ongelmia

Ohje: ponnahdusikkoiden esto               Ohje: selaushistoria

Tilattavat tuotteet valitaan ostettavaksi lisäämällä ne ostoskoriin. Ostoskori löytyy sivun yläreunasta.Kun siirryt ostoskoriin, pääset etenemään kassalle ja valitsemaan toimitus -ja maksutavan. Voit myös tallentaa ostoskorin myohempää käyttöä varten.

Ostoskoriin kerääminen ei varaa tuotetta- tuote varautuu tilaukselle ja poistuu varastosaldosta vasta kun se kerätään toimituslistalle varastossamme.

Jos haluat varata tuotteen ennen tilaamista- voit ottaa yhteyttä myymäläämme puh 050-5646801. Säilytämme puhelinvarauksia seuraavan päivän aamuun klo 10 asti.

Voit tehdä tilauksen myös sähköpostitse jolloin käsittelemme sen manuaalisesti. Manuaalisesti tehdyt tilaukset veloitamme maksulinkillä ennen toimitusta, niitä ei teknisistä syistä ole mahdollista laskuttaa jälkikäteen.

Tilaajan antamien tietojen oikeellisuus:

Tilaaja täyttää itse omat tietonsa tietokenttiin tilauslomakkeelle. Tilaaja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja hyväksyy että nämä tiedot näkyvät tilausta koskevilla asiakirjoilla ja toimitusdokumenteilla. Tilaajan tulee ilmoittaa vain sellaisia tietoja joita lomakkeella on pyydetty.Mikäli tilaaja täyttää tietokenttiin virheellisiä tai tarpeettomia tietoja , on tilaaja itse vastuussa tällaisten tietojen antamisesta ja niiden näkyvyydestä tilausasiakirjoilla ja toimitusdokumenteilla.Jos lähetyksen toimittaminen ei onnistu tilaajan antamien puutteellisten/ylimääräisten/virheellisten tietojen vuoksi- vastaa tällöin ylimääräisistä toimituksesta palautumis- ja uudelleenlähetyskuluista tilaaja itse.Tarkista aina heti saamasi tilaus/maksuvahvistus , ja mikäli siinä ilmenee virheitä, otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.Yritysten tilaukset maksutavalla Klarna-lasku- tehdään aina yrityksen ytj:n mukaiseen viralliseen osoitteeseen, myymälän eri toimitusosoitteen voi ilmoittaa tilauksen huomautukset kohdassa.

Postituslistalle rekisteröityminen

Voit halutessasi rekisteröityä kuluttaja-asiakkaidemme postituslistalle tilauksen yhteydessä rastittamalla kyseisen kohdan tilauslomakkeella.Postituslistalta voit poistua koska tahansa saamasi viestin ohessa olevassa linkissä- huomioithan että poistuminen tulee vielä vahvistaa sähköpostiisi tulevan poistumisen vahvistus- linkin kautta.Voit lähettää poistopyynnön myös  asiakaspalveluumme,niin teemme poiston puolestasi.

Tukkuasiakkaat ja PRO-klubilaiset rekisteröimme omalle postituslistalleen rekisteröinnin yhteydessä.

Tilaus- ja maksuvahvistus Lähetämme onnistuneesta tilaustapahtumasta sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • Tilaajan nimi ,(yrityksen nimi), laskutusosoite,toimitusosoite
  • Tilaajan sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero
  • Tilauksen tuotelistaus
  • Laskun loppusumma
  • Veroerittely

Toimitustavat

Voit valita toimituksen painosta riippuen haluamasi toimitustavan. Ohjelma laskee automaattiseti painon mukaan toimituskulut tilaukselle. Voit myös kokeilla eri toimitustapojen hinnoittelua palaamalla kassalta takaisin ja valitsemalla eri toimitustapoja.

Maksutavat yksityishenkilöille:

Klarna sekä Bambora maksuvalikoista löydät useita eri maksutapoja tilauksellesi; Lasku,yrityslasku, tili,mobile pay, Mash, luottokortti sekä tilisiirto(verkkopankki.

PayPal on kansainvälinen luottokorttiisi liitetty maksutapa jota voit myös käyttää verkkokaupassamme.

Maksutavoilla Klarna lasku ja enterpay yrityslasku tuotteet vahvistetaan laskutukseen tuotteiden toimituksen yhteydessä. Poikkeuksena on tekstitarrat omalla tekstillä - ne veloitetaan aina jo kun tilaus siirtyy tuotantoon.Jos saat maksuhuomautuksen, olethan suoraan yhteydessä laskuttavaan yritykseen.

Maksutavat jälleenmyyjille:

VOIT VALITA USEISTA MAKSUTAVOISTAMME:

KLARNA LASKU  * 14 pv netto

- valitset maksutavan itse tilatessasi ja saat laskun toimituksen jälkeen sähköpostiisi

ENTERPAY LASKU (Lowell)* 14 pv netto

- rekisteröit itse yrityksesi laskutustiedot ennalta sivulla www.enterpay.fi (kaikki laskun toimitustavat käytettävissä)

- samalla voit rekisteröidä kaikkien yrityksellesi tilauksia tekevien henkilöiden matkapuhelinnumerot.

-tietoja annettaessa ilmoittajan tulee tunnistautua verkkopankkitunnuksilla

-tilatessa valitset kaupassamme tämän maksutavan, tunnistaudut matkapuhelimeen tulevalla koodilla ja saat toimituksen jälkeen laskun haluamallasi tavalla.

FINANCE LINK YRITYSLASKU* 14 pv netto (minimitilaus 1000 eur)

-ensimmäisen tilauksen yhteydessä toimita meille yrityksesi laskutustiedot(käytettävissä kaikki laskun toimitustavat)

tilatessa valitset tämän maksutavan ja saat laskun rekisteröimälläsi tavalla toimituksen jälkeen

Klarna sekä Bambora maksuvalikoista löydät useita eri maksutapoja tilauksellesi; Lasku,yrityslasku, tili,mobile pay, Mash, luottokortti sekä tilisiirto(verkkopankki.

PayPal on kansainvälinen luottokorttiisi liitetty maksutapa jota voit myös käyttää verkkokaupassamme.

* kaikki maksutavat lasku edellyttää myönteistä luottopäätöstä, mikäli maksutapa lasku ei ole mahdollinen voit valita maksutavaksi maksulinkki,jolloin lähetämme tilauksen maksamisohjeet sähköpostiisi kun tilaus on kerätty.

-valitessasi minkä tahansa laskutustavoistamme - maksat aina vain kulloinkin toimitetuista  tuotteista,jälkitoimitukset laskutetaan vasta jälkitoimituksen yhteydessä

- Voit myös maksaa tilauksesi kätevästi BAMBORA maksulinkin kautta.

Kun olemme keränneet tuotteesi lähetämme laskuerittelyn ja erillisen maksulinkin sähköpostiisi.Maksulinkissä voi valita useita eri maksutapoja. Saamme onnistuneesta maksutapahtumasta automaattisesti viestin ja toimituksesi matkaan.

Jos saat maksuhuomautuksen, olethan suoraan yhteydessä laskuttavaan yritykseen.

Maksupalveluntarjoajat

Klarna:

https://www.klarna.com/fi/ehdot/

https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Klarna laskut laskutetaan kulloinkin toimituksessa olevien totteiden osalta ,osatoimitukset siis omissa erissään tilaajaan sähköpostiin. Tekstitarrat omalla tekstillä laskutetaan kuitenkin jo siinä vaiheessa kun ne menevät tuotantoon.

Bambora:

Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com/fi/fi/Maksuratkaisut/

Toimitustavat ja -aika

Käsittelemme tilauksia arkipäivisin myymälämme aukioloaikoina. Varastostamme lähtee Postin kuljetukseen paketteja joka arkipäivä.Pyrimme toimittamaan varastostamme heti löytyvät tuotteet kuljetettavaksi 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos tuotetta ei ole varastossa, lähetetään tilaus tai osa siitä jälkitoimituksena. Jälkitoimitus ei aiheuta tilaajalle lisäkuluja . Jälkitoimitustuotteet veloitetaan maksutavalla lasku vasta kun ne toimitetaan (poikkeus: tekstitarrat omalla tekstillä veloitetaan jo tilatessa.

Koska toimimme useimpien merkkiemme maaedustajana- on valikoimassamme esillä koko tehtaan tuotevalikoima, jonka vuoksi joitakin tuotteita joudumme ajoittain odottamaan lisää tuotannosta.Varastoomme saapuu kuitenkin täydennyksiä kaikilta tehtailta viikottain.Tehdastoimituksesi saattaa siis hyvinkin tulla myös alunperin arvioimaamme aiemmin.Jos haluat ennen tilaamista varmistaa tietyn tuotteen varastotilanteen - voit tiedustella ja halutessasi varata tuotteen soittamalla myymäläämme arkisin klo 10-18 puh 0505646801  :Säilytämme varauksia sauraavaan aamuun klo 10 asti.Jos myymälässämme on ruuhkaa jätäthän soittopyynnön tekstiviestillä tai whatsappilla niin soitamme sinulle takaisin heti vapauduttuamme.

Tehdastoimitusten keskimääräiset odotusajat:Julius-K9 1-4 viikkoa, tekstitarrat omalla tekstillä 4-6 vkoa.Puppia: 1-4 vkoa, Tre Ponti 1-4 vkoa.Meradog 1-4 vkoa. Natural menu 1-5 vkoa.Mikäli toimitamme tilauksen useina eri lähetyksinä - ei siitä koidu asiakkaalle lisäkuluja.

Mikäli jälkitoimitus mahtuu kirjekuoreen, lähetämme sen kirjeenä.

Voit seurata lähetystä tilausseurantakoodin avulla, jonka saat sähköpostiisi kun olemme pakanneet lähetyksesiKuljetusyrityksen toimitusaika  riippuu toimituksen lähtöpäivästä ja toimitustavasta.Kuljetuksia lähtee varastoltamme eteenpäin arkipäivisin (ma-pe) .Viikonloppuisin ja arkipyhinä ei varastoltamme lähde kuljetuksia matkaan.

Palauttaminen

Seuraavilla ei ole palautusoikeutta:

-Erikoistilauksena tilausten perusteella valmistettavat tekstitarrat omalla tekstillä tai omalla logolla

-Tukku/jälleenmyyjätilaukset

Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.Palautusaika lasketaan päivästä jona lähetys on luovutettu tilaajalle kuljetuksesta. palautus lähetetetään hyvin pakattuna/liitä mukaan kopio tilausvahvistuksestasi 

Postin asiakaspalautuksena- lue ohjeet täällä

Asiakaspalautustunnuksemme: 612545

Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, likaantumattomia ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksen saavuttua hyvitämme palautetun tuotteen hinnan alkuperäiselle maksutavalle tilauksella käytetyn maksunvälityspalvelun kautta 14 päivän kuluesssa. Palautuslähetys on sinulle maksuton, mutta emme palauta tilauksesi alkuperäisiä toimituskuluja.

HUOM: Palautuksen lähettäminen on sinulle maksuton kun noudatat ylläolevia ohjeitamme .Säästä aina Postin kuitti palautuksesta kunnes palautuksesi on loppuun käsitelty,sen avulla pystyt todistamaan että olet palauttanut paketin ja pystymme jäljittämään palautuslähetyksesi ,jos se viipyy matkalla.Emme hyvitä kuluja muulla tavoin palautetuista lähetyksistä emmekä lunasta postiennakkopaketteja.

Tuotteen vaihtaminen

Seuraavilla ei ole vaihto-oikeutta:

-Erikoistilauksena tilausten perusteella valmistettavat tekstitarrat omalla tekstillä tai omalla logolla

-Tukku/jälleenmyyjätilaukset

Tee palautuslähetys 14 pv kuluessa paketin noutamisesta;

Postin asiakaspalautuksena- lue ohjeet täällä

Asiakaspalautustunnuksemme:612545

HUOM: Palautuksen lähettäminen on sinulle maksuton kun noudatat ylläolevia ohjeitamme .Säästä aina Postin kuitti palautuksesta kunnes palautuksesi on loppuun käsitelty,sen avulla pystyt todistamaan että olet palauttanut paketin ja pystymme jäljittämään palautuslähetyksesi ,jos se viipyy matkalla.Emme hyvitä kuluja muulla tavoin palautetuista lähetyksistä emmekä lunasta postiennakkopaketteja.

Kun  haluat vaihtaa  tilalle  toisen tuotteen, voit ilmoittaa siitä meille jo ennen palautuksen lähettämistä tilausvahvistuksesi liitteenä olevan palautusilmoitus-linkin -kautta- näin voimme kerätä uuden tuotteen  jo valmiiksi ja lähetämme sen sinulle kun palautuksesi on saapunut meille.Jos tilalle tuleva tuote on kalliimpi, lähetämme maksulinkin sähköpostiisi maksua varten.Jos  tilalle tuleva tuote on edullisempi-hyvitämme tuotteiden hinta-erotuksen alkuperäiselle maksutavallesi.

Voit myös vain kirjoittaa tilausvahvistuksellesi paketin sisään., mihin haluat tuotteen vaihtaa,niin käsittelemme vaihdon paketin palauduttua meille.

Tilauksen peruuttaminen

Seuraavilla ei ole peruutusoikeutta:

-Erikoistilauksena tilausten perusteella valmistettavat tekstitarrat omalla tekstillä tai omalla logolla

Tilauksen peruuttaminen on maksutonta,jos tuotetta ei ole vielä ehditty lähettää.Jos tuote on ehditty lähettää ennen tilauksen peruuttamista, käsitellään se palautuksena.Ilmoita peruutuksesta tilausvahvistuksesi ohessa löytyvällä peruutus-lomakkeella

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli lähetys on kadonnut kuljetuksen aikana tai  vioittunut- ota yhteyttä asianomaiseen kuljetusyritykseen.

Jos sinulle on toimitettu väärä tuote, ilmoita virheestä välittömästi yhteydenottolomakkeellamme

Tuotteita koskevat niille määritellyt takuuehdot. Takuuehdot löytyvät toimitusehdoistamme

Vastaamme virheellisistä toimituksista korjaamalla virheen ja toimittamalla oikean tuotteen tilalle.

Emme hyvitä tai korvaa tilauksen viipymisestä tai virheellisestä toimituksesta tai siitä että asiakas otaksui tilauksen tulevan nopeammin- asiakkaalle koituvaa minkäänlaista muuta haittaa. 

Paketin noutamatta jättäminen

Mikäli paketti palautuu meille noutamattomana, käsitellään se kuten palautus (katso yllä).Tekstitarroilla jotka on painatettu asiakkaan omalla tekstillä ei ole palautusoikeutta- niiden lähetyksen noutamatta jättäminen ei vapauta tilaajaa maksuvelvollisuudesta.

Mikäli tilaaja ei ole saanut kuljetusyhtiöltä saapumisilmoitusta, tulee reklamaatio tehdä suoraan ao kuljetusyhtiölle.

Tuotteiden lisääminen tilaukselle

Koska tilaaja vahvistaa tilauksen ohjelmassa, vahvistuu samalla myös maksulle/laskulle hyväksytyt tuotteet. Tämän vuoksi emme valitettavasti voi lisätä tilaukselle tuotteita jälkikäteen. Jos haluat tilata lisää tuotteita, tee niistä uusi tilaus. Jos sinulla on aiempi tilaus kesken toimituksen-voit ilmoittaa meille jos tilauksesi saa lähettää yhdessä- hyvitämme silloin toisen  tilauksesi edullisemmat toimituskulut.Jos toinen tilauksesi on yli rahtivapausrajan, hyvitämme toisen tilauksesi toimituskulut.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Sinun on ennen tilaustasi tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin sekä tilaamasi tuotteen kuvaukseen.

Rekisteriseloste

Tässä verkkokaupassa noudatetaan Petpost Oy:n  rekisteriselostetta '

MYYMÄLÄ

Olemme paikalla myymälässämme joka ma-pe klo 10-18 ja lauantai klo 10-16   

puh 0505646801

Lähetä viesti asiakaspalveluumme täällä:

Vastaamme viesteihin pääosin seuraavan aukiolopäivän aikana.

TAKUU

Takuuasioissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

JULIUS-K9 tuotteilla on yleinen 1 vuoden takuu,joka korvaa valmistusvirheestä johtuvat rikkoutumiset. Ostoajankohta ja ostopaikka on oltava todennettavissa. Takuu ei korvaa tuotteita joita on pureskeltu rikki.

Ruokatuotteillamme on takuu 1 kk tuotteen käyttöönotosta, edellyttäen että päiväys on voimassa. Ostoajankohta ja ostopaikka on oltava todennettavissa.Takuu ei korvaa tuotteeseen avaamisen jälkeen ulkoisen tekijän aiheuttamista virheistä,kuten kosteudesta aiheutunut homehtuminen, liian lämpimässä säilytyksestä johtuva härskiintyminen ja  tuotteeseen säilytyksen aikana kulkeutuneet tuhoeläimet.  Ruokatuotteet valmistetaan niin korkeassa lämpötilassa että tuhoeläimet eivät siitä selviäisi, sen vuoksi tuhoeläimet ovat aina peräisin jostakin muualta pakkaamisen jälkeen, onhan niiden elinkaari vain muutamia päiviä.Mikäli tuotteita jälleenmyydään irtomyyntinä tai uudelleenpakattuna, vastaa tuotteen laadusta yksinomaan irtomyyjä/uudelleenpakkaaja.

 

 


Klarna Checkout
kauppiaan tiedot