Toimitusehdot

Toimitusehdot

Voimassa 01.09.2021 alkaen

Verkkokauppa

PETPOST OY (y-tunnus 0946967-3) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ,yrityksille sekä yhdistyksille ja organisaatioille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Verkkokaupan yhteystiedot:
Petpost Oy
Vanha Yhdystie 6
04430 Järvenpää
Sähköposti:
asiakaspalvelu@petpost.fi

https://www.petpost.fi

Rekisteröityminen

Ennen tilaamista sinun tulee rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi. Näin varmistamme että saamme kaikki tilauksen toimittamiseen tarvittavat tiedot ja voit itse seurata tilausiesi tilaa koska tahansa kirjautumalla sivullemme.

Kuluttaja-asiakkat rekisteröityvät itse sivullamme.

Tukkuasiakkaat ja organisaatiot rekisteröityvät ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tai sivumme lomakkeella.

Tilaaminen

Pienin toimitettava tilaus:

kuluttaja-asiakkaat: 20 euroa               jälleenmyyjät/tukkumyynti: 100 euroa

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin

Tilaajana  monitoimipaikkainen yritys:
Tee tilaus yrityksen toimitusosoitteeseen/myymälään- näin toimitus toimitetaan myös oikeaan osoitteeseen.Jos haluat laskun eri osoitteeseen tai verkkolaskuna -voit ilmoittaa siitä tilatessa Svea Rahoitukselle

Myymälän toimitusosoitteen voi vaihtaa sisäänkirjautumisen jälkeen kohdassa "omat tiedot"

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitus

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, (kirje)  joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

Tilaukset pyritään lähettämään yhtenä lähetyksenä.Kun saat viestin että tilauksesi odottaa vielä joitakin tuotteita-voit olla meihin yhteydessä mikäli haluat osan tuotteista /valmiit tuotteet jo edeltä Jos tilaus lähetetään 2 osassa , veloitetaan tilauksen toimituskulut 1. toimituksen yhteydessä. Tilauksen lähettäminen 2 eri toimituksena ei aiheuta lisäkuluja tilaajalle.

Valikoima/ toimitusaika

Suuri osa tuotteista löytyy heti varastostamme.Myymälämme noin 4000 eri artikkelin lisäksi viikko/kuukausi- täydennystemme mukana on saatavana tavarantoimittajiemme koko laaja,yli 10.000 artikkelin  tuotevalikoima..Pelkästään Petsafe tuotteita on saatavana yli 2000 artikkelia, samoin muilla tuotemerkeillä on valtavasti tuotteita.

Tämän vuoksi joitakin tuotteita joutuu odottamaan tehdastilauksena, se on aivan normaali toimintamallimme.

Voit halutessasi varmistaa tuotteen varastotilanteen ennen tilaamista olemalla yhteydessä myymäläämme-säilytämme varauksia seuraavaan aamuun klo 10 asti.

Huomioithan että Covid-19 vaikuttaa  tällä hetkellä hyvin paljon toimitusaikoihin globaalin materiaali-,kontti- ja kuormalava-pulan vuoksi.Tämän vuoksi toimitusajat saattavat olla myös pidempiä täysin meistä riippumattomista syistä.Tehdastoimitusten arvioidut toimitusajat :

Petsafe 2-3 vkoa, Kurgo 2-3 vkoa, Mera: 2-3 vkoa,Natural Menu, Puppia,Pinkaholic: 3-4 vkoa ,Julius-K9: 4-6 vkoa (tekstitarrat n.12 vkoa)

Tilauksen peruuttaminen

Jos tilausta ei ole vielä toimitettu , voi tilaaja peruuttaa sen olemalla yhteydessä asiakaspalvelumme. ( ei koske tekstitarroja painatettuna omalla tekstillä tai logolla)

Myyjällä on oikeus peruuttaa tilaus mikäli tilatut tuote ei ole kohtuullisessa ajassa  tai muuten toimitettavissa/ saatavana valmistajalta/tavarantoimittajalta.

Peruutetun tilauksen maksu toimittamattomista tuotteista hyvitetään automaattissesti alkuperäiselle maksutavalle  14 päivän kuluessa peruutuksesta.

Vaihto- ja palautusehdot

Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, ei omalla tekstillä painettuja tekstitarroja eikä tukkutilauksia.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan tilausnumerosi/nimesi ja yhteystietosi.

Palauttaminen /kuluttaja-asiakkaat:
Hae palautuskoodi Postin sivulta valitsemalla :
PALAUTA PAKETTI

Syötä kenttään vastaanottamasi paketin päällä oleva lähetyksesi JJFI-alkuinen lähetystunnus.

Lähetystunnus löytyy myös omat tilaukset-osiosta kirjautumalla sivullemme  https:www.petpost.fi

Huomioithan että palautuskoodi on voimassa 14 päivän ajan alkuperäisen paketin vastaanottamisesta.

Voit jättää palautuskoodilla varustetun palautuspaketin mihin tahansa Postin toimipaikkaan tai Postin palautus-sivulla lomakkeella valitsemaasi pakettiautomaattiin. Muistathan aina säästää kuitin palautuslähetyksestäsi.

Jos haluat toisen tuotteen, esim. toisen koon tilalle- liitä siitä tieto paketin sisälle tai mainitse siitä palautusilmoituksella.

Jos et halua toista tuotetta tilalle, hyvitämme palauttamasi tuotteen hinnan alkuperäiselle maksutavalle.

Voit lähettää palautusilmoituksen meille myös sähköpostitse ennalta,niin tiedämme odottaa palautuslähetystäsi.

Palautuksesi käsittely alkaa vastaanotettuamme palautuslähetyksesi.Palautukset käsitelään yleensä n.7 arkipäivän sisällä palautuksen saapumisesta.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Maksutavat :

maksaminen tapahtuu kassalla suojatussa pankkiyhteydessä, kauppiaalle ei välity maksun tai laskuprosessin tiedot, tilaus siirtyy käsiteltäväksi järjestelmäämme kun maksutapahtuma on onnistunut.

Maksutavat kuluttaja-asiakkaille:

Kuluttaja-asiakkaille toimitamme yli 20 euron kertatilauksia

Paytrail: 

Verkkopankkimaksut, luottokorttimaksut,  Mobile Pay, Collector lasku sekä PayPal.

Klarna: 

Verkkopankkimaksut, luottokorttimaksut,Klarna lasku.

Maksutavalla Klarna lasku tuotteet laskutetaan kun ne toimitetaan.Jälkitoimitukset laskutetaan vasta kun ne toimitetaan.

Omalla tekstillä painettavat tekstitarrat veloitetaan tilatessa.

Maksutavat tukkuasiakkaille:

Tukkuasiakkaille toimitamme yli 100 euron kertatilauksia

Svea Payments

Verkkopankkimaksut, luottokortit,Pivo,Mobile Pay, lasku, tli, yrityslasku.

Svea yrityslaskulla tuotteet laskutetaan niitä toimittaessa. Jälkitoimitukset laskutetaan vasta kun ne toimitetaan.

Omalla tekstillä painettavat tektitarrat veloitetaan tilatessa

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Svea Payments Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Svea Payments Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy).

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy), joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, Mastercard ja Business Eurocard)
Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisesta verkkokaupassamme huolehtii Svea Payments Oy yhteistyössä Payment Highwayn ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highwayn toimesta.

Korttimaksut ja MobilePay (Visa, Visa Electron, Mastercard ja Business Eurocard)
Maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Svea Payments Oy yhteistyössä Payment Highwayn ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highwayn toimesta.

Maksaminen Pivo-sovelluksella
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Pivo-sovelluksella. Pivo-sovellusta voivat käyttää kaikkien pankkien asiakkaat. Mobiilikäytössä maksaessa Pivo-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Pivo-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan oletusarvoisesti pankkitililtä (OP:n asiakkaat) tai Pivo-sovellukseen tallennetulta kortilta (muiden pankkien asiakkaat).

Maksaminen Siirto-sovelluksella
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Siirto-sovelluksilla. Siirto on pankkirajat ylittävä, aivan uusi tapa tehdä verkkopankkimaksuja. Siirto-maksuja voi tehdä Nordean Siirto-sovelluksella, Pivolla sekä OP-mobiililla. Mobiilikäytössä maksaessa käyttämäsi Siirto-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Siirto-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan Siirto-sovellukseen tallennetulta pankkitililtä.      

Yrityslaskulla ostaminen

Svea Payments tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Luotonantajana toimii Svea Ekonomi Ab filial i Finland. Huomioithan seuraavat asiat

  • Yrityslaskun voi valita maksutavaksi, kun ostoksen arvo ylittää 5 euroa ja on enintään 3000 euroa. Maksimisumma voi olla myös tätä suurempi, mikäli siitä on erikseen sovittu Svean ja kauppiaan kesken.
  • Päivitä yrityksesi luottoraja tarvittaessa ottamalla yhteyttä Svea asiakaspalveluun.
  • Kun valitset maksutavaksi Yrityslaskun, yrityksen tiedot tarkistetaan y-tunnuksen perusteella ja tunnistautumalla henkilökohtaisilla pankkitunnuksillasi TUPAS-palvelussa vakuutat olevasi oikeutettu tekemään tilauksen yrityksen nimissä. Tilauksenimitus tapahtuu yrityksen viralliseen osoitteeseen.Ketjumyymälät voivat sopia myymäläkohtaisista toimituksista olemalla yhteydessä kauppaan ennen tilausta.
  • Maksuehto on 14 päivää.
  • Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa.
  • Tilauksen tekijän tulee olla täyttänyt 18 vuotta.
  • Maksujenvälittäjän yhteystiedot:
    Svea Payments Oy
    Y-tunnus: 2121703-0
    Mechelininkatu 1 A
    00180 Helsinki
    Puhelin: 09 4241 7040
    Sähköposti: asiakaspalvelu.payments@svea.fi
    www.sveapayments.fi   

  • LASKU

  • -Jos yrityksessäsi tilauksesi tekee henkilökunta jolla ei ole mahdollista tunnistautua tilatessa, valitse maksutavaksi LASKU. Maksutavan löydät SVEA-valikon alapuolelta.Tällä maksutavalla tilauksesi hallinnoidaan manuaalisesti Svea Yrityslaskulle.

  • Ilmoita laskun toimitustapa ja laskutustiedot tilatessa kohdassa:* tilausta ja toimitusta koskevat huomautukset*

  • laskutustapaa voi muuttaa Svealle laskun luomisen jälkeen,mutta se ei siirrä laskun eräpäivää.

    Jos Svea luottopäätös on kielteinen- lähetämme ennakkolaskun maksettavaksi ennen tuotteiden toimittamista.
  • Mikäli ennakkolaskua ei makseta ja joudumme purkamaan varatut tuotteet takaisin hyllyyn, ei tämä maksutapa ole jatkossa enää käytettävissä samalle asiakkaalle.

MAKSUHUOMAUTUKSET:

Jos saat maksuhuomautuksen- olethan suoraan yhteydessä laskun lähettäneeseen palveluun (Klarna,Svea,Collector). 

Rekisteriseloste

Tässä verkkokaupassa noudatetaan Petpost Oy:n  rekisteriselostetta 

TAKUU

Takuuasioissa pyydämme olemaan yhteydessä sivumme yläreunan "ota yhteyttä" osion lomakkeella

Petsafe ja Kurgo tuotteiden takuuasioissa voit olla myös suoraan yhteydessä:

kundservice@petsafe.net tai customerhelp@petsafe.net       

Takuuasian käsittelyä varten tarvitaan aina :

- tilausvahvistus tai ostokuitti

- reklamoitava tuote (syötävät tuotteet lisäksi alkuperäisessä pakkauksessaan) 

Kaikissa verkkokaupan tilauksia koskevissa olevissa asioissa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme:

VERKKOKAUPAN ASIAKASPALVELU -KLIKKAA TÄSTÄ: