Eläintarvike Petpost - Laadukkaita tuotteita koirallesi – Suomalainen perheyritys jo vuodesta 1991.
Toimitusehdot
Voimassa 1.1.2024 alkaen
PETPOST OY (y-tunnus 0946967-3) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ,yrityksille sekä yhdistyksille ja organisaatioille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Verkkokaupan yhteystiedot:
Petpost Oy
PL 2
11101 Riihimäki
Sähköposti: asiakaspalvelu@petpost.fi
https://www.petpost.fi
Rekisteröityminen
Rekisteröityminen ei ole pakollista. rekisteröityneenä asiakkaana pystyt kirjautumaan sivullemme ja tarkistelemaan tilauksiasi.
Rekisteröityä voi ensimmäisen tilauksen yhteydessä.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin sekä tilaamasi tuotteen tuotekuvaukseen.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Tilauksesi toimituskulut määräytyvät tilauksen koon ja toimitustavan perusteella.Toimitamme tilaukset kirjattuna toimituksena, jota voi seurata lähetystunnuksella.
Tilauksesi toimitetaan postinumeron perusteella lähimpään Postin noutopisteeseen joka voi olla pakettiautomaatti tai Postin palvelupiste.
Force majoeur:
Emme vastaa toimitusten viivästyksistä jotka johtuvat kuljetusyhtiön teknisestä ongelmasta, juhlapyhästä, viikonlopusta, poikkeuksellisetsa ruuhkasta, lakosta, luonnonmullistuksesta, sodasta tai muusta tekijästä, johon emme tavaran lähettäjänä voi vaikuttaa.
Valikoima/ toimitusaika
Verkkokaupan tuotteet löytyvät heti toimitukseen omasta varastostamme.
Tilauksen peruuttaminen
Jos tilausta ei ole vielä toimitettu varastoltamme eteenpäin, voit peruuttaa tilauksen sähköpostiisi tilausvahvistuksen mukana seuraavalla lomakkeella.
Myyjällä on myös oikeus peruuttaa tilaus osittain tai kokonaan, mikäli tilattu tuote ei enää toimitettavissa (force majeur), eli jos tuote on kesken kampanjan myyty loppuun.
Peruutetun tilauksen maksu toimittamattomista tuotteista hyvitetään automaattisesti alkuperäiselle maksutavalle 14 päivän kuluessa peruutuksesta. Jos peruutetulta tilaukselta ei vielä ole toimitettu lainkaan tuotteita,hyvitetään myös toimitusmaksu.
Lähetyksen noutamatta jättäminen
Jos tilausta ei ole peruutettu ennen toimituksen lähettämistä, paketin noutamatta jättäminen käsitellään kuten palautus*.
Palautus
Jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen :
-Pakkaa lähetys jossa on käyttämätön myyntikuntoinen tuote ja liitä pakkauksen sisälle tilauksesi tiedot.
- Lähetä tuote meille 14 päivän sisällä lähetyksesi vastaanottamisesta omalla kustannuksellasi POSTIPAKETTINA osoitteeseen; Petpost Oy,PL 2,11101 Riihimäki
- Pyydä Postin palvelupisteestä kuitti palautuksestasi - vain sen avulla voit todistaa palauttaneesi tuotteen.
-Pystymme vastaanottamaan vain Postin lähetystunnuksella lähetettyjä lähetyksiä. Huomioithan että palautusta ei voi jättää osoitteeseemme tai lähettää muulla tavalla. Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.
-Palautetun tuotteen hinta hyvitetään tilauksen alkuperäiselle maksutavalle,kun tuotteen kunto on tarkistettu.
-Jos haluat toisen tuotteen tilalle, tee sitä uusi tilaus verkkokaupassamme.
-Palautuksesi käsittely alkaa vastaanotettuamme palautuspakettisi.
-Palautukset käsitellään yleensä n.7-14 arkipäivän sisällä palautuksen saapumisesta.
Maksu palautetusta tuotteesta hyvitetään palautuksen käsittelyn yhteydessä automaattisesti samalle maksutavalle,millä maksoit tilauksesi.
Tilauksen alkuperäisiä toimituskuluja eikä palautuslähetyksen kuluja ei palauteta.
Palautusoikeus koskee ainoastaan kuluttajatilauksia.BtoB/tukkukaupan tilauksilla ei ole palautusoikeutta.
Valitusaika
Huomautukset toimituksen sisällöstä tulee tehdä 7 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta asiakaspalveluumme.
KLARNA:
Maksaminen tapahtuu suojatussa Klarna-ympäristössä.
Klarna maksu vahvistuu voimaan kun tilauksen toimitus lähtee varastoltamme matkaan.Klarna-lasku lähetetään -pdf muodossa tilaajan sähköpostiin.
Pdf- laskulta löydät tiedot laskun maksamista varten. Maksuaikaa laskulle saat Klarnan kampanjoinnista riippuen 14 tai 30 päivää.
Puhelimeen voit ladata Klarna-sovelluksen,jonka kautta voit seurata maksujasi ja myös maksaa Klarna-laskun.
Maksuaikaa laskulle saat Klarnan kampanjoinnista riippuen 14 tai 30 päivää.
Voit maksaa tilauksen Klarna-palvelussa myös kortilla tai verkkopankissa. Maksaminen tapahtuu kassalla suojatussa Klarna pankkiyhteydessä, kauppiaalle ei välity maksun tai laskuprosessin tiedot, tilaus siirtyy käsiteltäväksi järjestelmäämme kun maksutapahtuma on onnistunut.
Klarna lasku yritykselle
Klarna-yrityslaskulla tilaus tulee tehdä yrityksen Y-tunnuksella ja YTJ-mukaiseen osoitteeseen, myymälän poikkeavan osoitteen voi ilmoittaa kassa kohdassa "lisätiedot".
Jos yrityksesi tai organisaatiosi käyttää sähköistä kirjanpitoa,tilaajan tulee itse huolehtia laskun välittämisestä eteenpäin kirjanpitoon oman laskutusohjeensa mukaisesti.
Rekisteriseloste
Tässä verkkokaupassa noudatetaan Petpost Oy:n rekisteriselostetta
TAKUU
Takuuasioissa pyydämme olemaan yhteydessä sivumme yläreunan "ota yhteyttä" osion lomakkeella
Petsafe ja Kurgo tuotteiden takuuasioissa ja tuotteiden ominaisuuksia sekä käyttöä koskevissa kysymyksissä voit olla suoraan yhteydessä valmistajan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@petsafe.net . Palvelu toimii suomen,ruotsin ja englannin kielellä.
Takuuasian käsittelyä varten tarvitaan aina :
- tilausvahvistus tai ostokuitti
- reklamoitava tuote
Kaikissa verkkokaupan tilauksia koskevissa olevissa asioissa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme:
VERKKOKAUPAN ASIAKASPALVELU -KLIKKAA TÄSTÄ: